Manager relații cu clienții

Departamentul Programe educaționale Proiectul  EU4Moldova: Startup City Cahul

Asociația Națională a Companiilor din Domeniu TIC (ATIC), în cadrul proiectului EU4Moldova: Startup City Cahul, anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager relații cu clienții

Context:

Proiectul EU4Moldova: Stratup City Cahul este finanțat de Uniunea Europeană în parteneriat cu Suedia și implementat de ATIC. Obiectivul general al acțiunii este de a valorifica și de  a spori competitivitatea regională,  afacerile și mediul  de investiții. 

Inițiativa sprijină dezvoltarea sectorului TIC și agenda reformei digitale a Republicii Moldova și încurajează parteneriatele pentru inovare din sectorul privat, sectorul public și instituțiile de învățământ. De asemenea, proiectul  promovează tehnologia ca soluție la problemele comunitare și studierea disciplinelor STEM,  pentru ca IT-ul să devină mai atractiv pentru fiecare, indiferent de vârstă sau gen.

EU4Moldova: Startup City Cahul sprijină educația STEM în strânsă sinergie cu alte inițiative existente. Acest lucru se va face prin adaptarea și implementarea programelor educaționale pentru formare și extinderea competențelor, care răspund nevoilor sectorului privat. Pentru ca viitorii specialiști să dispună de abilități racordate la necesitățile actuale ale pieței muncii, în cadrul proiectului sunt dezvoltate mai multe programe educaționale. Acestea încurajează parteneriatele dintre sectorul privat, sectorul public și instituțiile de învățământ, promovează tehnologia ca soluție la problemele comunitare și studierea disciplinelor STEM, pentru ca sectorul IT să devină mai atractiv pentru fiecare, indiferent de vârstă sau gen.

Obiectivul postului:

Managerul Manager relații cu clienții va dezvoltă și menține relația cu clienții programelor educaționale, monitorizând respectarea contractelor, promovând serviciile și programe educaționale, urmărind încasarea facturilor și asigurând stingerea creanțelor și asigurarea realizării plăților de către client în termenii stabiliți.

Descrierea completa al postului vacant, inclusiv calificării și experienței relevante, responsabilitățile de baza și competențele solicitate, poate fi găsit accesând acest link.

Pentru a participa la concurs se va depune următorul dosar:

1. Scrisoare de intenție prin intermediul căreia se va explica interesul față de funcție și contribuția profesională care poate fi adusă de către candidat la suplinirea postului vacant;

2. Curriculum Vitae

Dosarul urmează a fi depus până la data de 5 martie 2021,  la adresele de email dnanu@ict.md și candronic@startupcitycahul.md cu Subiectul: Nume/Prenume/Monitoring, Manager relații cu clienții.

Share on facebook
Share on linkedin

Înapoi la oportunități